För en tid som denna

 

 

För en tid som denna

 

Resan har varit lång men till slut har du kommit fram. Många gånger tvekade du om du var på rätt väg, men Jag visade dig vägen. Jag tog dig vid handen och ledde dig, Jag gav dig ny kraft när kraften svek dig, Jag hjälpte dig att hitta ljuset i det mörkaste av dagar och till slut kom du fram. Fram till det som jag förde dig till.

För just för den här tiden har du kommit, just för den här tiden finns du till, för att fullfölja mina planer för ditt liv. För denna tiden har du ditt liv fastän det har kostat att se det, fastän det många gånger har varit svårt för dig att tro, att i mina planer för ditt liv vilar du, i Min hand.

Jag har en plan för ditt liv, just för en tid som denna, Jag vill använda dig och det jag har lagt ner i dig, just för en tid som denna. Dina gåvor är planerade just för att passa den här tiden, den omgivning du befinner dig i. Jag önskar att du ställde dig till Mitt förfogande och lät Mig använda dig och tro inte att du inget har för Jag vet att där finns potential, för Jag har själv lagt ner det där. Dina gåvor är av betydelse för Min plan och essentiella för att den ska kunna fortgå.

Så om du undrar så vill Jag bara säga till dig att just för den här tiden finns du till, just för den här tiden föddes du, för att Mina planer skulle kunna realiseras i den värld du lever i. Just för den här tiden har Jag en uppgift till dig och om du är intresserad kom och fråga Mig.

Kommentera

