Det enda som jag vill

 
 
 
Det enda som jag vill
 
 
Det enda som jag vill är att när du ser mitt liv så ska du hitta något äkta. Att du ska se ett ärligt hjärta. Det enda som jag önskar är att när du behöver någon som kan förverkliga dina drömmar så vill jag stå först i raden av frivilliga.
Min Gud jag vill besvara den kärlek som du ger till mig, jag vill älska dig helt och fullt, mitt i vardagen. Och den dag du kommer tillbaks, vill jag att du hittar mig i full färd med att utföra din vilja.
Låt inte mitt liv få förslösas bort på saker som inte har nån mening, låt mig inte stressa sönder mig. Utan att jag varje dag använder ditt ord i mitt sätt att tänka på min dagliga vandring.
Min Gud låt mig få besvara den kärlek som du ger mig, låt mig få älska dig helt och fullt, varje dag. Och när du kommer tillbaka, vill jag vara där du vill att jag ska vara.
Överlåtelsen och passionen , den vill jag ha i mig, och varje dag försöka så mycket jag kan att besvara den kärlek som du ger till mig. Jag är din, jag är din.

Min Gud jag vill besvara den kärlek som du ger till mig, jag vill älska dig helt och fullt, mitt i vardagen. Och den dag du kommer tillbaks, vill jag att du hittar mig i full färd med att utföra din vilja.

 
Kommentera

