Kämpa i motvind

 
 
 
Kämpa i motvind
 
 
Jag kämpar i motvind för att komma närmare dig, jag kämpar i motvind som du gjorde för mig.  Ja, jag kämpar i motvind , jag ger aldrig upp, jag kämpar i motvind , nej du gav inte upp.
Många gånger får du tilltal ifrån Gud och du försöker bevara dem i ditt hjärta, men när du vet att tiden är inne att göra det Gud har sagt, blir du nedtryckt av människor runt omkring. Människor som inte har samma ande som du, som inte ser att dina ögon fylls av smärta för de vet ju inte att tiden är inne att göra det Han har sagt. De är blinda för det som händer runt omkring.

Jag kämpar i motvind för att komma närmare dig, jag kämpar i motvind som du gjorde för mig. Ja, jag kämpar i motvind , jag ger aldrig upp, jag kämpar i motvind , nej du gav inte upp.
Men min kraft den finner jag i dig, det är du som ger min själ styrka, för jag vet att tiden den är inne att göra det Du har sagt. Då går jag emot människor runt omkring och fäster blicken stadigt på dig. I dina ord hämtar jag styrka för jag vet att tiden är inne att göra det Gud har sagt och då går jag utan att vända mig om.
Fastän stormen piskar mina ögon, förblindar mig så jag inte kan se. När världen sliter och drar är det enda jag kan göra att be och hoppas att du på nytt visar vägen så jag kan ta emot det du mig ger.
Jag kämpar i motvind för att komma närmare dig, jag kämpar i motvind som du gjorde för mig. Ja, jag kämpar i motvind , jag ger aldrig upp, jag kämpar i motvind , nej du gav inte upp.

 
Kommentera

