Min sista dag

 
 
 
Min sista dag
 
 
Som om det vore min sista dag vill jag leva mitt i livet. Visa dem jag tycker om vad de betyder för mig. Som om det vore mitt sista andetag ska jag strida för att mina drömmar ska uppfyllas, leva utan rädsla ett intensivt liv fyllt av det du vill ge mig. Jag ska inte skjuta upp till imorgon det som ska göras idag. Och när du ropar, fastän det verkar som om det inte fanns nån tid över så stannar jag kvar hos dig, för jag vill visa att jag älskar dig och att jag är glad att jag har dig i mitt hjärta.
Som om din glädje berodde på mig ska jag ge allt till dig och göra den här dagen till den bästa i mitt liv.
Som om det vore min sista chans att få se dig, att vara dig nära skall jag göra det här ögonblicket det bästa som du kan komma ihåg.
 I det dagliga livet glömmer vi bort detaljer som vi sedan beklagar att vi glömt bort, och ibland kan det vara svårt att få de tillbaka. Ja som om det vore min sista dag ska jag göra den här dagen till att bli den bästa jag någonsin haft , genom att ta till vara det goda Du har gett mig Gud , min familj, vänner och kärlek. Ja jag ska göra den här dagen till den bästa dagen i mitt liv.
Kommentera

