Jag måste fortsätta

 
 
 
Jag måste fortsätta
 
 
Ännu en regnig dag,
 kan inte komma ihåg när solen sken på mig sist,
allt jag kan känna är smärta
och jag undrar om jag kommer förbi det här.
 
Jag måste fortsätta sjunga,
jag måste prisa ditt namn
du är den som får mitt hjärta att slå
 
Du är det som får mig att leva,
får jag krypa upp i ditt knä
vill inte gå därifrån.
Du är allt jag vill ha
Får jag vara här i ditt knä,
jag vill vara här hos dig.
Du är den som ger mig kraft.
 
Jag måste fortsätta sjunga,
jag måste prisa ditt namn.
Du är den som får mitt hjärta att slå
2 responses to “Jag måste fortsätta

  1. I really like and appreciate your blog post.Thanks Again. eefeefdgegcb

Kommentera

