Regn

 
 
 
Regn
 
 
 
Jag vill vara i vattnet  i din närhet
och få uppfriskning av ditt regn
 Jag vill översköljas av dina välsignelser och
få bli genomsköljd av ditt regn
 
Kom med ditt regn
skölj över mig
låt all smuts och damm få rinna av
Kom med ditt regn
kom över mig nu
 
Jag vill bo under ditt vattenfall
låta varje droppe rena mig
Jag vill förnyas av din ande
genom din andes regn
 

Kom med ditt regn
skölj över mig
låt all smuts och damm få rinna av
Kom med ditt regn
kom över mig nu

 
 
 
Kommentera

