Tänk om du visste

Tänk om du visste

hur mycket du betyder för mig

Vad dina ord gör med mig,

ja tänk om du visste

hur borttappad jag skulle vara

om du inte fanns

Tänk om du visste

vad du gör med mig,

hur ensamt det känns när du försvinner bort för ett tag

Tänk om du visste

vad din närvaro åstadkommer i mig

de känslor den framkallar

ja tänk om du visste Jesus,

men kanske du vet ändå…

One response to “Tänk om du visste

  1. Den är mjuk,
    den är stadig,
    den är trofast
    den kräver inget.
    GUDS FAMN.
    I Hans famn kan man vila,
    i Hans famn kan man bara vara
    i Hans famn behöver du inget säga
    Han vet redan allt
    Hans famn får man komma till när man vill
    Hans famn är alltid tillgänglig
    Närhelst man vill
    kan man hoppa upp till Honom

Kommentera

