Du tillhör mig

Kan du känna att du är min?

Att du tillhör mig

Kan du känna det offer jag gav för dig

Du är min

priset är betalt

ingen skuld finns mer

på korset betalades allt

Du tillhör mig

du är min och bara min

kan du känna att jag gav mitt liv för dig

varenda liten del av dig

har jag betalt med det dyra blod

Du tillhör mig

Du är min, bara min

Ingenting kan ta dig ifrån mig

ingenting kan rycka dig ur min hand

för evigt är du min

Du , du tillhör mig

2 responses to “Du tillhör mig

  1. Din poetiska ådra är enorm. Underbar gåva Gud har deponerat i ditt liv. Något du ska vara rädd om och vårda. Gud välsigne dig!

  2. Tack! Jag vet inte vad jag ska säga, men …det bara kommer, kanske är det inte ens jag ….
    Kan inte tänka mig något bättre sätt att uttrycka sig än att skriva. Tack igen 🙂 för all uppmuntran

Kommentera

