Vad kan jag ge?

 Vad har jag som du inte redan äger? Ingenting kan jag komma med som inte redan är ditt.Två tomma händer är allt jag har, två fötter villiga att gå, ett hjärta fyllt av tacksamhet. Men ingenting att ge till dig, varken guld eller myrra , ingen skatt har jag nedgrävd i mitt liv, ingenting som anstår en kung som du.

Men det jag har det ger jag dig, av hela mitt hjärta, med all vilja i världen som jag kan uppbringa. Jag ger dig min tillbedjan, min tid, mina händer och fötter, de är dina att använda som du finner för gott. Jag ger dig min beundran för du är allt jag vill vara, tänk om jag kunde likna dig i åtminstone något. Jag ger dig mitt hjärta, att forma och mjuka upp så att det kan känna det du känner för resten av mänskligheten, jag ger dig min kärlek, utan förbihåll, den är din, jag är din. Helt och hållet, regera över mig, du min kung.

Här , ta emot, jag ger dig allt jag har, jag ger dig mina drömmar mitt liv, min framtid, mitt förflutna, ja jag ger dig hela mig

Kommentera

