Reklamkampanj?

  Idag fick jag en så levande bild av det jag strax kommer att dela med mig att jag faktiskt kan se den här reklamkampanjen framför mig. Förutom det här blogginlägget kommer det faktiskt att resultera i just en reklamfilm, men den kommer ni att få se lite längre fram. Till dess får ni nöja er med  detta:

 SE HIT!

STANS BÄSTA RESTAURANG

CHEZ JESUS

alltid dukat bord, ät och drick så mycket du vill

Du som är hungrig, du som törstar , hos oss får du mätta din själ och släcka din törst. Vi har källan som aldrig sinar!

Dessutom serveras ny NÅD varje morgon.

Hos oss finns nåt för alla smaker, allt från barnmat till rejäl husman eller riktig gourmetmat.

Vi kan dessutom erbjuda er bärhjälp med era bördor.

ÖPPET 24/7

Varmt välkomna!

JESUS

4 responses to “Reklamkampanj?

  1. Asså detta var häftigt du.
    Boka ett bord för mig som stamgäst på denna resaurang.
    Kram från en regnigt Skåne

  2. Det var Verkligen en sådan plats jag har länge väntat på för att vara med min familj. Boka ett bord för hela min tjocka släkt, här behöver jag inte oroar mig om för vad och hur mycket vi äter eftersom allt är nyttig. Det är bra för ande, kropp och själ.
    kram, Emely

  3. Absolut , ska genast boka, ni är så välkomna, här finns nåt för alla smaker.

Kommentera

