Allt jag är och har

All I am is yours

Allt det som jag är och har tillhör min skapare, min Gud, min frälsare. Om jag menar det betyder det att han kan få använda mig som han vill. Att han kan befalla mig att göra det han vill. Jag vill i så fall vara ett redskap i min herres hand. Ett redskap som Herren kan använda till sina syften.
Är detta det du vill? Är din önskan att vara ett redskap i Herrens hand?Får Herren lov att använda dig? Står du till hans förfogande? Står dina gåvor och talanger till hans förfogande?

Kommentera

