Jag har träffat en man…

 Jag har träffat en man…

han är rättfram , ärlig, kärleken själv. Han vet allt om mig, utan att jag har sagt nåt. Han ser rakt igenom mig.

Jag har träffat en man som har förändrat mitt liv, som har gett mig framtidstro och hopp. Han känner mig utan och innan, det finns ingen som är honom lik. Nej ingen är som han…

Han ser mina svagheter, men kastar de inte i ansiktet på mig utan hjälper mig att övervinna dem, han tar fram det bästa ur mig. Han förlåter mig varje gång jag gör fel.

Jag har träffat en man, som gör mig lycklig som får mig att le även när det regnar och mina tårar inte syns för allt regn på min kind. En man som finns där när jag behöver någons armar omkring mig.

Jag har träffat en man som vill mig väl,  som inte ser mitt förflutna utan bara ser min framtid tillsammans med honom.

Ja…, jag har träffat en man…

Jesus är hans namn…

Kan han vara Messias???

2 responses to “Jag har träffat en man…

  1. Nu använde jag det där du skrev om muskeln. Länkade till. Hoppas ok. Tack för din sida!

Kommentera

