Genom ditt namn

Genom ditt namn blir jag hel

Genom ditt namn har jag frälsning

Genom ditt namn finns det rening

Genom ditt namn omsluts jag av barmhärtighet

Genom ditt namn badar jag i nåd

Genom ditt namn får jag kraft

Genom ditt namn har jag styrka

Genom ditt namn kan jag allt

Genom ditt namn är min skuld betald

Genom ditt namn går jag fri

Genom ditt namn nedfaller folken

Genom ditt namn har vi en bro

Genom ditt namn tillber vi dig Gud

Genom ditt namn växer min tro

Genom ditt namn är framtiden utan mörker

Genom ditt namn lyser livets ljus

Genom ditt namn

vilket namn?

Namnet Jesus

Kommentera

