Du är min sång

Du är min sång, melodin i mitt liv, som tål att sjungas gång på gång. Du är min sång min melodi som jag sjunger hela dagen lång

På morgonen när jag vaknar, kommer en ton, en melodi i mitt huvud som sprider sig inom mig. Under dagen blir den starkare och den ger mig frid och ro. Sången inom mig , den sången ger mig tro.

Sången den ska ljuda över hela vår jord. Sången ja sången den upplyfter ditt namn till himmelens höjder, den pågår nu,min sång , ja du Herre Jesus är sången dagen lång.

2 responses to “Du är min sång

  1. Ja du är med och skapar en stor tron i himlen för Herren Gud att trona på, med dina lovsånger!

Kommentera

