Email från Jesus

Frid syster: Undrar här i min himmel hur du har det egentligen. Från mitt perspektiv ser det ut som om du just nu går igenom en tuff tid? Är det nåt jag kan göra? Du vet det är  bara till att slå en signal. Du vet jag finns här för dig, men jag är ju inte den som tränger mig på. Det räcker med ett ynka ”hjälp” och jag kommer rusande  vet du…

Jag ser att du inte har det så lätt, men farsan har aldrig sagt att det skulle vara lätt, han lovade bara att jag skulle vara med dig, att jag skulle finnas här för dig. så här är jag nu… om du vill alltså… Din broder 

Jesus

RE: Email från Jesus

Tack för ditt mail, det kom som en hjälp ifrån ovan. Du visste precis vad jag behövde. HJÄLP! / Syrran

Kommentera

