Du kan lika gärna ge upp

Jag ser dig allt , du tror att du kan komma här, men du ska se inget är som du tror , du kommer inte att lyckas med mig. Du har fått allt om bakfoten. De dagarna är väck, borta, långt borta då du kunde göra vad du ville med mig. Jag ska kämpa , jag ska strida och segern den är min.

Jag kommer att ge dig motstånd, stå upp emot dig. Du kan försöka allt vad du kan , men tro inte att jag ger mig denna gången. Du kan inte trycka ner mig, jag blir bara mer stridslysten, det jag har fått kan du inte kontrollera. I mig finns nåt som är starkare än dig, din överman finns i mig.

Du säger till mig att du finns under mitt skinn att du kommer vinna, men jag bryr mig inte ens om att lyssna på ditt struntprat. Aldrig att jag böjer mig för dig igen! Du har ingen makt över mig! Du , du tror att jag snart ger upp , men den här gången kommer jag att vinna, så vet detta enda…. Jag är oövervinnerlig, en segrare!

Du försöker sabba allt, käppar i hjulet är din specialitet, men tro inte att jag inte vet, vem det är som försöker få mig att bryta ihop. Du kan dra dit pepparn växer…du har inget med mig att göra, jag låter dig inte komma åt mig. Kom ihåg en sak att du har med mig att göra och snart är det din tur att tröttna.. ja du tröttnar snart för…

Jag är oövervinnelig, den här gången kan du slänga dig i väggen. Din makt är bruten , du har inget att komma med, det biter inte på mig längre. Jag ska segra! Inte böja mig. Jag är barn till kungars kung. Oövervinnelig!

Se mig i ögonen, vad ser du? En bestämd människa som inte är rädd att stå upp mot dig, inte rädd för det du kan åstadkomma. Se så, vågar du inte komma närmre, och se vad som håller mig uppe…. nej jag ser att du darrar nu….

För jag är oövervinnelig.  Jag är segrare, ingenting kan stoppa mig nu. Din makt är bruten, udden är borta, dina pilar kommer studsa tillbaka till dig själv, så akta dig, duka , huka dig för nu laddar jag om…….  

DU KAN LIKA GÄRNA GE UPP!

2 responses to “Du kan lika gärna ge upp

  1. Esta super bueno…lo puedo tomar de diferentes maneras ..pero en conclusion se q es hacia un enemigo/el enemigo…asi hay q hablarle para q entienda….creo yo ..! det här var super bra !!! det är sant det är dags att ,…..våga,..för jag är en oövervinnelig o en segrare!!! ska absolut inte ge mig upp…..JAG kan oxå!!!

Kommentera

