Hund eller katt?

En hund tänker så här: Min husse ger mig mat och han ser till att jag har tak över mitt huvud och han ger mig beskydd… min husse borde Herre, ja han borde vara Gud!

En katt däremot tänker på följande sätt: Min husse ger mig mat, ser till att jag har tak över huvudet och han ger mig beskydd… Jag borde nog  vara Gud!

Till vilken av kategorierna tillhör du? Är du hund eller katt?

2 responses to “Hund eller katt?

  1. Precis så tänker vår katt Plexi 🙂
    Katten Rasmus,som snart fyller ett år, han
    beter sig i detta sammanhanget mera som
    en liten vovve 😉

Kommentera

