Ha den äran

Idag när jag gick in för att skriva vad Chefen hade lagt på mitt hjärta får jag se en notis från WordPress. Det visar sig att just idag är det tre år sedan den här bloggen skapades. Den väg som bloggen har tagit under dessa tre års tid har varit lite blandad. Först trevande och lite vilse, senare gick det rakt fram i rasande fart och nu… lite långsammare tempo men ännu inte avstannat.

Bloggen har utvecklats och syftet med den har ändrats något under tidens gång men jag hoppas att ni som läser den har fått något i utbyte, att tankar har väckts och känslor har uppstått. Nu för tiden är det längre mellan inläggen, men det som sägs kanske behöver mer eftertanke än innan. Djupet i det som sägs måste idisslas ett tag innan nytt kan ätas.

Jag vill tacka er alla för att ni kommer hit och läser, utan er hade det inte funnits någon blogg. Era kommentarer visar att hoppet finns där , att allt och alla  inte sover törnrosasömn. Gud välsigne er! Och äran… ja den ger vi till Gud/Chefen.

2 responses to “Ha den äran

  1. GRATTIS på 3-årsdagen och TACK för allt vi har fått ta emot från den här välsignade bloggen! Guds välsignelse i fortsättningen!

Kommentera

