Tacksamhet i fickformat

ljus i händer

Ett tacksamhetens ljus jag vill hålla i min hand,
Ett ljus som kan få lysa upp vårt land.
Sprida värme och kärlek vart jag än går,
Visa att Du Gud så mycket mer förmår
I nödens stund Du ger oss hopp och frid bortom allt
Du värmer den frusne när det är kallt
I tacksamhet jag nu ber
Låt mig få känna Dig ännu mer
Låt inte lågan slockna eller blåsas ut
Låt mig få vara brinnande till min tid tar slut

2 responses to “Tacksamhet i fickformat

  1. hej jag tänkte fråga om jag kunde få er tillstånd att använda bilden som en logga

Kommentera

